dinsdag, maart 28, 2006

Last Weekend Baia



Afgelopen weekend hadden we een huisje gehuurd voor 3 dagen in Baia. Was erg lekker, BBQ veel zwemmen (night swiming) en (te)veel zon. We zijn allebei behoorlijk verbrand (stom natuurlijk).

Ook hebben we een gestrande Duitser (Gabriel) ontmoet en onderdak geboden. We hadden hem al eerder gesproken op de boot naar Sao Vicente. Hem was verteld dat de boot naar Sal vorige week vertrok, maar hij was een week te vroeg. Geen geld voor een week hotels, dus hij sliep in de buitençucht. Gabriel is Windsurfleraar in Sal dus gesprekstof genoeg voor mij, ik als oud fanatiek surfer. Vandaag gaat hij naar Sal, de afgelopen dagen heb ik eindeloos met hem gesproken over mijn windsurfavonturen, mountainbike ervaringen etc en zijn reis van twee jaar van Spanje naar Capetown op de Mountanibike. Was een zeer aangename kenismaking van een wereldreiziger waar ik moet ik bekenne wel een beetje jaloers op ben.

Geen opmerkingen: